E–shopy v offline světě

on .

Tak už jste si zařídili eshop, máte jej správně nastavený, nastavenou seo optimalizaci a už jen ležíte doma s rukama za hlavou a představujete si, jak do roka bude Váš úspěšný obchod vést z pláže v zahraničí jednou rukou? (v té druhé bude samozřejmě piña colada). A přemýšleli jste i nad tím, jak zařídíte offline stránku Vašeho eshopu?

 

Obaly

Jasně, cesta na poštu určitě není tak dlouhá, ale víte, že mít dohodu s dopravcem Vám hodně pomůže a zvýhodní to Vaše podnikání oproti jiným? Také mít kvalitní obalové materiály za příznivou cenu určitě pomůže Vašemu obchodu. Představte si, že Vaše podnikání už je rozjeté a začnou Vám chodit stížnosti a reklamace, že po otevření balíku se zákazníkovi zboží rozbilo. Nic příjemného. A přitom tomu jde tak snadno předejít bublinkovou fólií, síťovinou nebo fixačními tělísky. Zákazník bude mít navíc vřelý pocit, že Vám záleží na tom, aby zboží bylo v pořádku a jistě u Vás nakoupí znovu.

 

Zákazník


Ať už prodáváte cokoliv, vyjděte zákazníkovi vždy vstříc, zaveďte si CRM systémy, buďte osobití a příjemní, tím, že budete rozesílat robotí a kostnaté emaily a newslettery si určitě nálepku originality nezískáte a jen zapadnete mezi dalších tisíc eshopů, od kterých Váš zákazník nakupuje. Přidejte k výrobku nějakou malou pozornost, dopis, cokoliv, co zákazníkovi ukáže, že jste za něj rádi. Přece jen to jsou lidi, kteří Vás živí.